نحوه کار با دستگاه شیرینگ پک

نایلون شیرینگ (نایلون شیرینک) از پرکاربردترین محصولات در حوزه بسته بندی و نگهداری از کالاها می باشد. شیرینگ به معنای کشیده شدن است، در واقع کشیدن لایه ای از نایلون که از پلی اتیلن ساخته شده، دور محصول جهت وکیوم کردن کالا می باشد.

نایلون شیرینگ ساده از ساده ترین روش های بسته بندی کالا به منظور آسان تر کردن شرایط نگهداری، حمل راحت، حفاظت از محصولات در برابر صدمات ناگهانی در حمل و نقل و جابه جایی است همچنین می‌توان چندین محصول را که از جهت تعادل ناپایدار هستند را با استفاده از شیرینگ کردن در کنار یکدیگر قرار داد.

امروزه نایلون شیرینگ به علت انعطاف پذیری بسیار بالا، مقاومت خوب، سبکی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که دارد در صنعت بسته بندی بسیار پرکاربرد است. در واقع شما با نایلون شیرینگ محصولات خود را عایق و مجزا می کنید.
  

 

نایلون شیرینگ چیست

نایلون شیرینگ پک به پلاستیکی می گویند که خاصیت شکل پذیری دارد و نسبت به تغییرات دمایی حساس می باشد. در حین تغییر حالت و نرم شدن بر روی کالا می نشیند و دور محصول را احاطه می کند و در نهایت کالای مورد نظر بسته بندی می شود.

 هرچه عایق کردن محصول مورد نظر برای شما مهم تر باشد، باید از نایلون شیرینگ ضخیم استفاده کنید. امروزه اکثر صنایع بسته بندی دنیا برای وکیوم کردن محصولات خود از نایلون های شیرینگ استفاده می کنند.

 از نایلون شیرینگ در تمامی محصولات غذایی به منظور جلوگیری از آلودگی به داخل محصولات غذایی و در صنایع دیگر برای بسته بندی محصولات برای جلوگیری از هرگونه آسیب به محصولات مورد استفاده قرار میگیرد.

 

نحوه بسته بندی با نایلون شیرینگ

در صنایع کوچک و بزرگ روش استفاده از نایلون شیرینگ متفاوت است در صنایع بزرگ برای بسته بندی محصولات از دستگاه شیرینگ پک برای محصولات تولید شده که حجم بالایی دارند استفاده می شود  که بسته بندی ها را به سرعت و با کیفیت تحویل می دهد و به صورت خودکار عمل می کند، دستگاه شیرینگ پک متناسب با سایز و نوع محصول تنظیم می شود سپس همه ی بسته بندی ها را خودکار انجام می دهد.

روش بسته بندی با نایلون شیرینگ پک برای صنایع کوچک یا کارگاه ها به روش سنتی و به صورت دستی انجام می شود و در بعضی از موارد از سشوار برای حرارت دادن و بسته بندی محصولات تولید شده استفاده می کنند.

 

نحوه کار با دستگاه شیرینگ پک

نحوه بسته بندی و کارکردن با دستگاه شیرینگ پک خیلی آسان است. در مرحله ی اول برای شروع کار باید دستگاه را متناسب با سایز و ابعاد کالاها تنظیم کرده تا دستگاه نایلون شیرینگ ها را به اندازه ی محصولات برش بدهد و بسته بندی را دقیق و با کیفیت انجام دهد.

در مرحله دوم باید محصولات مد نظر خود را روی صفحه ی دستگاه قرار داده، سپس محصولات  توسط نوار نقاله ی دستگاه به سمت اتاقک حرارتی دستگاه، حرکت کرده و در این مرحله توسط حرارتی که درون اتاقک ایجاد می شود نایلون شیرینگ به دور محصول کشیده می شود  و به اصطلاح دوخت میخورد.

هوای درون اتاقک دستگاه از ایجاد حباب و برآمدگی نایلون جلوگیری می کند. این دستگاه شیرینگ پک به صورت اتوماتیک تمامی مراحل بسته بندی محصولات را انجام می دهد.

زمانی که بسته بندی محصولات به صورت چندتایی در کنار یکدیگر باشد محصولات توسط ردیف کن ها مرتب و منظم ردیف می شوند و در داخل  لایه های شیرینگ قرار می گیرند. در این مرحله از بسته بندی نیز  تیغه ی مخصوص دستگاه با در نظر گرفتن اندازه ی محصولات، برش و دوخت را به صورت کاملا اتوماتیک پیش می برد

در آخرین مرحله بسته ی محصولات بعد از حرارت دیدن در مدت زمان  کوتاهی توسط  فن های دستگاه خنک می شوند و نوار نقاله محصولات بسته بندی شده را روی پالت قرار می دهد.

 

تولیدکننده نایلون شیرینگ

 

انواع نایلون شیرینگ

  • نایلون شیرینگ رولی
  • نایلون شیرینگ تونلی
  • نایلون شیرینگ بطری
  • نایلون شیرینگ پلاستیکی
  • نایلون شیرینگ روده ای
  • نایلون شیرینگ پاکتی

 

لیست قیمت نایلون شیرینگ

.قیمت رول نایلون شیرینگ با توجه به نوع سفارش مشتری، نرخ مواد اولیه و گرم و اندازه ی رول، تعداد لایه ها و ضخامت نایلون شیرینگ محاسبه می شود که سفارش شما  میتواند به همراه چاپ بر روی نایلون با ابعاد مد نظرتان باشد..

 

کاربرد نایلون شیرینگ

  • بسته بندی نوشابه و آب معدنی و انواع ابمیوه
  • شیشه
  • پشم شیشه
  • سنگ نمای ساختمان ها و بسته بندی سرامیک
  • کارتن سازی
  • قطعات و لوازم خودرو
  • صنایع غذایی و خوراکی
  • صنایع ساختمان و درب آسانسور
  • صنایع خانگی
  • آرایشی و بهداشتی

 

قیمت هر کیلو نایلون شیرینگ

 

نایلون شیرینگ روده ای

نایلون شیرینگ روده ای به صورت رول های ساده و روده ای تولید می شود. نایلون شیرینگ های روده ای از جمله نایلون های حرارتی هستند که برای بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار میگیرد.

این نایلون به حرارت 160 تا 220 درجه سانتی گراد نیاز دارد نا روی محصول قرار گیرد و فیکس شود.

نحوه استفاده از نایلون شیرینگ روده ای به این صورت است که فرد اندازه مورد نظر را برش میدهد و روی محصول مورد نظر قرار می دهد و با استفاده از حرارت آن را روی محصول منقبض و فیکس می کند. این نایلون را می توان در مصارف خانگی استفاده کرد به این صورت که بر روی کالای مورد نظر قرار داده و با استفاده از سشوار آن را فیکس می کند.

 

 نایلون شیرینگ پی وی سی (PVC)

نایلون شیرینگ PVC نوعی بسته بندی است که در اثر حرارت، به اطراف محصول میچسبد. برای بسته بندی محصول می توان از ابزارهای حرارتی دستی یا دستگاه های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک استفاده کرد. فیلم PVC جمع شونده شفاف بوده و به همین جهت زیبایی محصول را حفظ می کند.

رول شیرینگ پی وی سی تقریباً در هر خط بسته بندی قابل استفاده است.

رول شیرینگ با شکل و فرم محصول بسته بندی مطابقت دارد زیرا تحت تاثیر گرما جمع می شود. به لطف خواص بسته بندی عالی و پایداری مواد پی وی سی، حتی محصولات با لبه های تیز را هم میتوان بدون پاره شدن فیلم ورق بسته بندی کرد.

از آنجایی که فیلم شیرینگ پی وی سی در برابر گرما و آب و هوا مقاوم است، محصولات کاملاً بدون کوچکترین آسیبی محافظت می شوند.
 

 

 نایلون شیرینگ تونلی

نایلون شیرینگ تونلی از جمله نایلون هایی است که بر اثر حرارت جمع شده و برای بسته بندی به کار گرفته می شوند. شیرینگ تونلی به نام پلاستیک شیرینگ پلی اتیلن شناخته می شود و مقاومت نسبتا خوبی دارد. نایلون شیرینگ تونلی با دستگاه شیرینگ پک تونلی بسته بندی می شوند.

این نایلون معمولا به دو صورت دو لایه است. نایلون شیرینگ تونلی برای حمل و نقل و تجهیزات سنگین نیز مناسب است این نایلون ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردارهستند.

 

خرید اینترنتی نایلون شیرینگ

خرید نایلون شیرینگ پک به صورت اینترنتی امکان پذیر است شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و خرید انواع نایلون شیرینگ ارزان با مشاورین شرکت آرمان نوین پلاستیک پارت تماس گرفته تا بتوانیم راهنمای شما عزیزان باشیم.

جهت سفارش هرگونه نایلون با چاپ دو رنگ در کلیه ابعاد و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

برای خرید نایلون شیرینگ به صورت عمده و یا خرده و استعلام قیمت می توانید با واحد فروش شرکت آرمان نوین پلاستیک پارت تماس حاصل فرمایید.

نظرات شما

هنوز کامنتی ثبت نشده است.

نیاز به نایلون دارید؟
یا میخواهید استعلام قیمت بگیرید؟

جهت درخواست استعلام قیمت از هرگونه از نایلون های تولید شده توسط آرمان نوین پلاستیک پارت، با ما تماس بگیرید.

درخواست استعلام قیمت