خرید سلفون بسته بندی +‌ قیمت

فیلم های پلاستیکی شیشه ای و شفافی که بر اساس پروپیلن ساخته می شوند سلفون بسته بندی نام دارند. سلفون بسته بندی همانطور که از اسمش مشخص است برای بسته بندی محصولات  به کار گرفته می شود. 

سلفون ها از زمان گذشته تا به امروز برای بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گرفتند. اما جالب است به این نکته توجه کنید که واژه کلمه سلفون تنها به سلفون مواد غذایی ساده، نازک و چسبنده کششی خلاصه نمی شود. امروزه سلفون بسته بندی معنای بسیار گسترده ای دارد و به عنوان یک سلفون بسته بندی با کیفیت و ایده آل برای بسته بندی محصولات به کار گرفته می شود.

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را قیمت سلفون بسته بندی، خرید سلفون بسته بندی، چاپ سلفون و کاربرد سلفون بسته بندی آشنا سازیم پس با ما همراه باشید.

 

خرید اینترنتی سلفون بسته بندی

برای خرید اینترنتی سلفون بسته بندی باید این نکته را در نظر داشت که مواد اولیه برای تولید سلفون بسته بندی پتروشیمی است که در نتیجه قیمت سلفون بسته بندی هر روز در حال نوسان  
است به همین دلیل با توجه به تنوع بالا نایلون ها قادر به درج قیمت دقیق نایلون بسته بندی نیستیم 
اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که قیمت چاپ سلفون بسته بندی با توجه به طرح ارائه شده و حجم رنگ بندی های موجود محاسبه و اعلام می گردد.

که شما می توانید برای خرید سلفون بسته بندی با کارشناس فروش و مشاوران آرمان نوین پلاستیک پارت تماس حاصل فرماید و سلفون بسته بندی دلخواه خود را با توجه به ابعاد و کیفیت مورد نظرتان سفارش دهید.

 

خرید سلفون بسته بندی

 

انواع سلفون بسته بندی

سلفون های بسته بندی  به سه صورت از جمله صدفی، شفاف و متالایز تولید می شوند که هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند که در ادامه مطلب به آن ها اشاره کرده ایم.

سلفون شفاف

به عنوان مثال مواد غذایی ماکارونی که با تابیدن نور آفتاب ممکن است دچار فساد شود را می توان با سلفون شفاف آن را بسته بندی کرد.

سلفون صدفی

سلفون صدفی بیشتر شامل مواد غذایی هایی از جمله بستنی است که نیاز به نگهداری در فضا  های سرد و منجمد هستند.

سلفون متالایز

سلفون متالایز همان سلفون های آلومینیومی رنگی  هستند که در مواردی مانند چیپس و پفک که در اثر تابش نور خورشید و آفتاب فاسد میشوند مورد استفاده قرار می گیرند که با سلفون متالایز بسته بندی می شوند.

 

ویژگی سلفون بسته بندی

ویژگی های سلفون بسته بندی در یک جمله خلاصه نمی شود به دلیل آنکه این نوع نایلون امروزه در صنایع مختلف و بسته بندی کاربرد بسزایی دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

یکی از دلایلی که سلفون بسته بندی از محبوبیت بالایی برخوردار است قابلیت انعطاف پذیری، دوخت پذیری و قیمت مناسب آن است. اما قابلیت جالب و مهمی که وجود دارد چاپ بر روی سلفون است که باعث می شود بسته بندی شکیل تر و چشمگیر تر شود. 

سلفون بسته بندی چاپی جهت بسته بندی های زیباتر و همچنین درج اطلاعات کالا به صورت چاپ دار سفارش داده می شوند. همانطور که جنس و کیفیت سلفون بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار است چاپ بر روی سلفون هم حائز اهمیت است پس در نتیجه کیفیت چاپ بر روی سلفون باید با بهترین کیفیت ممکن انجام شود تا بتواند نقش تبلیغاتی خود را به بهترین شکل به مشتری نمایش دهد و جلب نظر مشتری را به خود جذب کند تا با تبلیغات صورت گرفته بر روی سلفون بسته بندی باعث افزایش راندمان فروش شود.

از جمله محصولاتی مانند نایلون شیرینگ و سلفون که در مجموعه آرمان نوین پلاستیک پارت تولید می شوند می توان به مواردی از جمله: سلفون بسته بندی پوشاک، سلفون بسته بندی لوازم بهداشتی، سلفون بسته بندی مواد غذایی و غیره اشاره کرد که شما می توانید با توجه به نیاز خود سلفون مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

قیمت سلفون بسته بندی

 

مزایا خرید سلفون بسته بندی

همانطور که در مطلب بالا به آن اشاره کردیم عوامل مختلفی باعث محبوبیت سلفون بسته بندی شده است که در مجموع سلفون بسته بندی در موارد مختلفی مانند سلفون بسته بندی مواد غذایی، سلفون بسته بندی مناسب اسباب کشی و غیره کاربرد دارد.

مزایا خرید سلفون بسته بندی موارد زیادی را شامل می شود که در ادامه به آن اشاره کرده ایم.

  • قیمت مناسب سلفون بسته بندی
  • حفظ بهداشت محصول
  • بسته بندی زیبا و شکیل تر
  • قدرت کشسانی بالا 
  • مقاومت بالا و احتمال پارگی پایین
  • شفافیت بالا
  • ضد اشعه در برابر اشعه های مضر آفتاب و نور خورشید
  • ضد الکتریسیته
  • موجود در ابعاد و متراژ مختلف

 

تولید سلفون بسته بندی

امروزه تعداد زیادی از کارخانه ها و تولید کنندگان اقدام به تولید سلفون بسته بندی در مدل های مختلف کرده اند. کارخانه ها با تولید سلفون باکیفیت در مجموعه خود باعث شده است نه تنها به نیاز داخلی کمک کنند بلکه سهم زیادی از بازار های جهانی را به خود اختصاص داده اند.

مجموعه آرمان نوین پلاستیک پارت یکی از مجهز ترین تولیدکنندگان انواع نایلون و تولید سلفون بسته بندی در کشور می باشد که با داشتن کادری مجرب و بهره گیری از جدید ترین متد های روز دنیا یکی از برترین ها در زمینه تولید نایلون می باشد.

نظرات شما

زهرا حسینیزهرا حسینی

سلام قیمت سلفون بسته بندی میخواستم بدونم؟

پاسخ مدیر سایتپاسخ مدیر سایت

درود بر شما وقت بخیر، برای اطلاع از قیمت انواع نایلون لطفا با شماره های کارخانه که در سایت درج شده تماس بگیرید.

نیاز به نایلون دارید؟
یا میخواهید استعلام قیمت بگیرید؟

جهت درخواست استعلام قیمت از هرگونه از نایلون های تولید شده توسط آرمان نوین پلاستیک پارت، با ما تماس بگیرید.

درخواست استعلام قیمت