بررسی انواع نایلکس های موجود در بازار و قیمت آنها

نایلکس ها همان پلاستیک های رکابی شکل هستند که انواع مختلفی را شامل می شوند که در بازار به تعداد زیادی به فروش می رسند و بیشتر در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

شاید این سوال در ذهن شما پیش بیاید که مواد تشکیل دهنده نایلکس از چه چیزی تشکیل شده است؟ حدود 80 درصد مواد تشکیل دهنده نایلکس ها از پلی اتیلن سنگین است و حدود 20 درصد آن را پلی اتیلن سبک فرا می گیرد که دلیل استفاده از پلی اتیلن سبک به این معنا است که نایلکس ها خاصیت براقی داشته باشد و از لطافت بالایی برخوردار باشد. 

اما در ادامه مطلب مجموعه آرمان نوین پلاستیک پارت تولید کننده انواع نایلون از جمله نایلون شیرینگ و غیره قصد دارد شما را با انواع نایلکس، قیمت انواع نایلکس، سایز انواع نایلکس دسته دار و کاربرد های آن آشنا سازد پس با ما همراه باشید.

 

کاربرد انواع نایلکس دسته دار

همانطور که در مطلب بالا به آن اشاره کردیم حدود 80 درصد مواد تشکیل دهنده نایلکس را پلی اتیلن سنگین تشکیل می دهد. این مواد تشکیل دهنده باعث شده است تا نایلکس ها قدرت تحمل وزن بالایی را داشته باشند تا هر صنفی که دارای محصولات سنگین وزن هستند از نایلکس دسته دار استفاده کنند به همین دلیل است که انواع نایلکس دسته دار بیشتر در فروشگاه ها، تره بار و میوه فروشی ها به کار می رود.

در نتیجه برای محصولات سنگین می توان از نایلکس استفاده کرد زیرا به هر میزان که وزن محصولات بالا باشد نایلکس به همان میزان کش خواهد آمد و پاره نخواهد شد.

اما شاید این سوال در ذهن شما پیش بیاید که تفاوت نایلکس و نایلون چیست و هر کدام چه کاربردی و مزیت هایی دارند با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

انواع نایلکس

 

نایلکس و نایلون چه تفاوت هایی دارند

نایلکس و نایلون تفاوت هایی را در مقابل هم شامل می شوند که اگر بخواهیم به طور کلی تفاوت نایلون و نایلکس را بررسی کنیم می توان گفت نایلکس به دلیل مقاومت بالا و قابلیت کششی که دارد در برابر محصولات سنگین به شدت کاربردی است.

اما کسانی که از نایلکس دسته دار استفاده می کنند نسبت به ظاهر آن بی تفاوت هستند و تنها به مقاومت آن اهمیت می دهند. 

همانطور که نایلکس ها انواع مختلفی دارند نایلون ها هم در مدل هایی از جمله نایلون استرچ پالت، نایلون کشاورزی و غیره ابعاد و جنس های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شوند. نایلون ها مفید ترین ماده مصنوعی هستند که در زندگی روزمره انسان ها بسیار کاربرد دارند.

نایلون ها از پلی اتیلن تولید می شود و خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارند. اگر بخواهیم تفاوت نایلکس و نایلون را از ظاهر آنها تشخیص دهیم نایلکس دسته دار جنس و ظاهری خشک و مات دارد و با لمس کردن آن سر و صدای زیادی به وجود می آورد اما در نایلون همه چیز برعکس نایلکس دسته دار است.

همانطور که در مطلب بالا به آن اشاره شد نایلون ها جنس نرم و لطیف و خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارند و در آخر ظاهر سطحی آن براق و شفاف است که نور به میزان کمی از آن عبور می کند و با لمس کردن آن سر و صدای زیادی از آن ایجاد نمی شود.

 

انواع نایلکس و مدل های آن

نایلکس ها در مدل ها و جنس های مختلفی تولید می شوند به عنوان مثال کیسه زباله رولی، نایلکس های فروشگاهی، کیسه فریزر، سفره یکبار مصرف و غیره مواردی هستند که جز محصولات تولید شده از نایلکس به شمار می روند که در ادامه مطلب چند مورد از مدل های نایلکس دسته دار را نام برده ایم و راجع به آنها مختصر توضیح داده ایم.

  • نایلکس دسته رکابی
  • نایلکس شیری
  • نایلکس تبلیغاتی
  • نایلکس دسته دار مشکی 
  • نایلکس نانی 
  • نایلکس رکابی چاپی 
  • نایلکس کیسه ای
  • نایلکس حبابدار  

 

نایلکس دسته رکابی

نایلکس دسته رکابی که به نام همان نایلکس فروشگاهی شناخته می شود و به فروش می رسد از مواد پلی اتیلن سنگین ساخته می شود. ودر مواردی از جمله فروشگاه ها، تره بار و محصولاتی که نسبتا وزن سنگینی دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

 

نایلکس شیری

یکی از دلایل استفاده از این نایلکس دسته دار رنگ شیری بودن آن است که باعث می شود درون پلاستیک مشخص نشود که این مورد برای برخی از افراد مزیت محسوب می شود.

 

نایلکس تبلیغاتی

نایلکس تبلیغاتی معمولا از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. این نوع نایلون به دلیل آنکه در سطح شهر بیشتر دیده می شوند و باعث تبلیغات برند می شوند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

 

نایلکس تبلیغاتی

 

نایلکس دسته دار مشکی

نایلکس دسته دار مشکی مانند همان نایلکس شیری است تفاوت این دو نایلکس در رنگ آنها می باشد. یکی از اصلی ترین دلیل  خرید نایلکس دسته دار مشکی این است که درون آن مشخص نباشد که این امر زمانی صورت می گیرد رنگ پاشی با کیفیتی بر روی نایلکس ها انجام شود.

اما کیسه های مشکی رنگ دیگری نیز وجود دارد که از آن به عنوان کیسه زباله استفاده می کنند که از نایلکس ساخته شده اند.

در ادامه مطلب به قیمت و هزینه انواع نایلکس اشاره کرده ایم پس با ما همراه باشید. 

 

قیمت و هزینه انواع نایلکس

قیمت و هزینه انواع نایلکس به عوامل مختلفی از جمله ابعاد، کیفیت، طرح ها و رنگ های سفارشی آن نیز بستگی دارد. مواردی که ذکر شد برای شکل نهایی نایلکس سفارشی شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

اما نکته مهمی که هنگام خرید نایلکس دسته دار باید به آن توجه کرد باید خیالمان از کیفیت بالا آن راحت و آسوده شود. مهمترین عواملی که  تعیین کننده کیفیت نایلکس دسته دار به شمار می رود کیفیت چاپ، ضخامت و مواد اولیه آن است. 

مواد اولیه نایلکس باید شفاف و مقاوم باشد و در آخر در محصول نایلکس چاپی یا تبلیغاتی باید کیفیت چاپ آن به گونه ای باشد که دچار رنگ پریدگی نشود.

مجموعه آرمان نوین پلاستیک پارت به عنوان یک تولید کننده موفق در زمینه انواع نایلکس و نایلون از جمله نایلون حبابدار، نایلون چسب دار و غیره قادر به پاسخگویی سفارشات شما مشتریان عزیز در ابعاد و مدل های مختلف می باشد.

نظرات شما

هنوز کامنتی ثبت نشده است.

نیاز به نایلون دارید؟
یا میخواهید استعلام قیمت بگیرید؟

جهت درخواست استعلام قیمت از هرگونه از نایلون های تولید شده توسط آرمان نوین پلاستیک پارت، با ما تماس بگیرید.

درخواست استعلام قیمت