درآمد تولید نایلون و صادرات آن به خارج از کشور

تولید نایلون، یکی از راه های سرمایه‌گذاری مطمئن است که می توانید از طریق آن به سود قابل توجهی برسید چرا که با توجه به مصرف بالا و کاربرد نایلون در کشور ما این طرح علاوه بر این که قابلیت اجرا دارد مسیر روشن و رو به رشدی نیز در پی خواهد داشت، با این تفاسیر درامد تولید نایلون به علت خودکفایی در این عرصه می تواند بسیار بالا باشد. در این مقاله قصد داریم چگونگی ورود به این بازار کار را برای شما شرح دهیم با ما همراه باشید.

 

میزان سرمایه اولیه جهت تولید نایلون

در قدم اول جهت شروع کار نیاز به سرمایه‌ی اولیه دارید که مسلما به علت نوسانات ارزی که وجود دارد میزان سرمایه اولیه افزایش خواهد یافت؛ به همین علت باید در اول کار بالاترین میزان بودجه را در نظر بگیرید؛ بیشترین هزینه در ابتدای کار تولید نایلون، شامل خرید دستگاه می شود که باید گفت اگر می خواهید نایلون با کیفیت بالا تولید کنید به سراغ دستگاه‌های خارجی و وارداتی بروید زیرا دستگاه‌های داخلی هنوز نتوانسته اند پا جای پای دستگاه‌های وارداتی بگذارند.

در رابطه با قیمت دستگاه تولید نایلون اگر شما یک دستگاه خارجی جهت تولید نایلون سه لایه بخرید باید بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه کنید. در حقیقت هر چقدر هم این دستگاه‌ها گران قیمت باشند، بهتر از دستگاه‌های داخلی هستند زیرا دستگاه‌های تولید داخل سریع خراب شده و و نیاز به تعمیر مداوم دارند که همین امر سبب افت در خط تولید شما می شود.

از دیگر دلایل برتری دستگاه های خارجی نسبت به دستگاه های داخلی کیفیت نهایی نایلون تولیدی است زیرا نایلون های تولیدی توسط دستگاه‌های داخلی از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند که همین علت موجب می‌شود کاهش راندمان فروش شما می شود، به همین علت توصیه ما به شما این است که با دستگاه‌های خارجی کار خود را شروع کنید چرا که در این صورت نگرانی بابت کیفیت پایین نایلون‌ها و خرابی دستگاه‌ نخواهید داشت.

 

سرمایه اولیه برای تولید نایلون

 

کارگاه تولید نایلون

در خصوص متراژ مکان مورد نیاز جهت راه اندازی کارگاه می‌توان با وسعت 200 متر مربع این کار را آغاز کرد؛ توجه داشته باشید که برای رسیدن به سود خالص بهتر است که مکان به خودتان تعلق داشته باشد زیرا در غیر این صورت می بایست بخش قابل توجهی از سود خود را برای اجاره اختصاص دهید که در این حالت سود به دست آورده شما کمتر خواهد بود، حال اگر امکان خرید برای شما فراهم نبود بهتر است اجاره کارگاه به شکل سالیانه باشد.

همچنین اگر کارگاه خود را در شهرهای کوچک تاسیس کنید می توانید میزان هزینه‌های اولیه جهت تهیه مکان را نسبت به کلان شهرها کاهش دهید، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که دستگاه‌های تولید نایلون سر و صدای بسیاری دارند به همین علت مکان مورد نظر شما باید از مناطق مسکونی دور باشد، البته این مسافت باید در حدی باشد که شما بتوانید با هزینه ی کم و به راحتی رفت و آمد کنید.

 

درباره آرمان نوین پلاستیک پارت

شرکت آرمان نوین پلاستیک پارت، تولید کننده ی انواع نایلون نظیر نایلون چسب دار، نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار و… بوده و با داشتن سابقه ی چندین ساله در این زمینه و با هدف کسب رضایت مشتری از طریق تضمین کیفیت توانسته است محصولات خوبی را روانه ی بازار کند.

توجه داشته باشید که شما با خرید مستقیم از این کارخانه علاوه بر حذف واسطه ها و صرفه ی اقتصادی که برایتان خواهد داشت قادر خواهید بود نایلون تست دریافت کرده و مرغوبیت کالا را از نزدیک مشاهده کنید و در صورت داشتن رضایت و اطمینان کامل خرید خود را قطعی کنید. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

جهت سفارش هرگونه نایلون با چاپ دورنگ در کلیه ابعاد، استعلام قیمت و یا پیگیری بار با ما تماس بگیرید.

تماس با کارخانه

فواید تولید نایلون

از مهم‌ترین مزیت های تولید نایلون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید نایلون با تنوع بالا و انواع گوناگون می تواند سبب کاهش وابستگی به واردات آن از کشور های دیگر شود.
  • نایلون‌های تولید شده در داخل کشور نسبت به نایلون‌های وارداتی دارای قیمت پایین تری خواهند بود.
  • به علت این که نایلون‌ها در مقابل آب و رطوبت مقاوم هستند، داشتن این ویژگی سبب می شود که محصولات غذایی بسته بندی شده با نایلون، ماندگاری بیشتری داشته باشند.

 

قیمت دستگاه تولید نایلون

 

مشکلات تولید نایلون

  1. دسترسی به مواد اولیه تولید نایلون سخت می باشد.
  2. قیمت دستگاه‌های تولید نایلون بسیار بالا است.
  3. فعالان بسیاری در این حوزه حضور دارند و شما برای شناخته شدن در بین این رقبا باید نایلون با بهترین کیفیت را عرضه کنید.
  4. نایلون در چرخه ی تجزیه آسیب و زیان بسیاری به محیط زیست وارد می کند.
  5. تحقیقات نشان داده، استفاده بلند مدت از نایلون برای سلامت انسان نیز مخرب می باشد.

 

فراگیری دانش تولید نایلون

پیش از این که کار را آغاز کنید توصیه می شود که چندین دوره آموزشی در خصوص تولید نایلون طی کنید؛ بعضی از آموزشگاه های مجازی و مراکز فنی و حرفه‌ای، اصول ابتدایی و مهم این کار را به شما تعلیم می دهند بنابراین امکان بازدید حضوری و آگاهی از نحوه تولید نایلون به صورت مستقیم برای شما میسر می باشد.

 

مجوز تولید نایلون

شما می بایست پیش از شروع کار خود در زمینه تولید نایلون همانند سایر مشاغلی که وجود دارند، در پی کسب مجوزهای قانونی و مربوطه باشید؛ اصولاً نایلون‌ها را در گروه محصولات بهداشتی دسته بندی می کنند، به همین جهت شما باید مجوز رسمی از سازمان درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهداشت و مجوز مربوط به بسته بندی و بهره‌ برداری را دریافت کنید.

هر نایلون دارای یک نام یا برند می باشد بنابراین شما موظف هستید که یک نام مناسب برای نایلون های خود انتخاب کنید زیرا فروش نایلون تنها با ثبت برند امکان پذیر می باشد. توجه داشته باشید که طی کردن مراحل قانونی جهت کسب مجوز و ثبت برند هزینه هایی در پی خواهد داشت.

 

هزینه‌های انرژی مصرفی

یکی از نکاتی که باید در رابطه با این شغل به آن توجه کنید هزینه‌هایی است که صرف انرژی مصرفی می گردد؛ دستگاه‌های تولید نایلون برق زیادی مصرف می کنند که شما باید با پیش بینی و در نظر گرفتن این موضوع بودجه ای را در ابتدای کار برای این امر کنار بگذارید تا خط تولید به علت این مسئله افت نکند.

جهت سفارش هرگونه نایلون با چاپ دورنگ در کلیه ابعاد، استعلام قیمت و یا پیگیری بار با ما تماس بگیرید.

تماس با کارخانه

تأمین مواد اولیه تولید نایلون

همانطور که پیش تر گفته شد شما در این زمینه رقبای بسیاری خواهید داشت لذا برای پیشرفت در مسیر پیش رویتان باید محصول با کیفیتی را عرضه کنید تا افراد با مقایسه ی آن با دیگر محصولات موجود در بازار شما را انتخاب کنند، تضمین کیفیت بالا به تهیه مواد اولیه مرغوب بستگی دارد بنابراین خرید این مواد از بهترین مکان و در نظر گرفتن بودجه ی کافی برای آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

 

سرمایه لازم برای تولید نایلون

 

برخی از اساسی ترین مواد اولیه جهت تولید نایلون به شرح زیر می باشد: 

  • پوست پلی اتیلن سنگین
  • پلی اتیلن سبک
  • پلی اتیلن سنگین بازیافتی 
  • جوهر چاپ
  • مقاوم کننده UV
  • مستربچ
  • حلال
  • سایر افزودنی‌ها و افزودنی تجزیه پذیر 

توصیه می شود که در راستای کمک به حفظ محیط زیست و بهبود سلامت عمومی جامعه تلاش خود را برای تولید نایلون های تجزیه پذیر به کار بگیرید. باید گفت از دیگر مزایای تولید نایلون های با قابلیت تجزیه پذیری ایجاد دیدگاه مثبت در نظر همگان نسبت به محصول تولیدی شما است که این امر افزایش راندمان فروش را نیز در بر خواهد داشت.

 

تجهیزات کارگاه تولید نایلون و نایلکس

لیست دستگاه هایی که برای راه اندازی خط تولید نایلون نیاز دارید عبارتند از:

  1. دستگاه تولید نایلون
  2. دستگاه پرفراژ نایلون
  3. دستگاه دوخت نایلون
  4. دستگاه چاپ نایلون
  5. دستگاه نایلون عریض
  6. دستگاه نایلون سه لایه 
  7. دستگاه تولید سلفون
  8. دستگاه اکسترودر
  9. دستگاه جرقه زنی
  10. دستگاه پنوماتیک دسته زنی
  11. آسیاب و متعلقات کارگاهی

در نظر داشته باشید که بیمه کردن از اصول اولیه و اساسی برای حفظ سرمایه های مادی به شمار می رود پس حتما کلیه تجهیزات و کارگاه خود را تحت پوشش بیمه قرار دهید.

 

ویژگی انبار کارگاه تولیدی نایلون

پس از تولید نایلون ها برای نگهداری از آن ها نیاز به یک فضا و انبار دارید که باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • به علت اشتعال پذیری شدیدی که نایلون دارد مکان در نظر گرفته شده برای انبار می بایست دور از نور مستقیم خورشید قرار گیرد.
  • انبار باید دارای سیستم اطفاء حریق باشد.
  • دیوارها و کف باید از جنس سرامیک باشد.
  • انبار باید دسترسی راحت به برق و آب داشته باشد.
  • نباید فاصله زیادی میان کارگاه و انبار وجود داشته باشد.
  • به علت بهداشتی بودن نایلون ها انبار باید عاری از حشرات و هرگونه آلودگی باشد.
  • برای رسیدگی به امور انبار باید یک مسئول ویژه استخدام شود.

 

سود خط تولید نایلون و نایلکس

 

چند نکته برای تولید نایلون

  1. در نظر داشته باشید که نباید در تولید نایلون از مواد ضایعاتی استفاده کرد زیرا نایلون رابطه ی مستقیمی با سلامت افراد دارد.
  2. کیفیت نایلون به هر چیزی ارجحیت دارد چرا که کیفیت مرغوب نشان از مجموعه ای منظم دارد.
  3. نایلون‌ها را باید در اندازه های استاندارد تولید کنید. 
  4. اگر مواد اولیه را به شکل مستقیم از تولید کننده خریده و به نوعی واسطه ها را حذف کنید قادر خواهید بود نایلون‌ها را با قیمت پایین تری در بازار فروش عرضه کنید.
  5. تمامی اطلاعات مورد نیاز جهت معرفی و شناسایی نایلون مانند تاریخ تولید، نوع آن، نام تجاری و… باید روی بسته بندی آن درج شود.
  6. برای افزایش فروشتان یک بسته بندی خلاقانه عرضه کنید.

جهت سفارش هرگونه نایلون با چاپ دورنگ در کلیه ابعاد، استعلام قیمت و یا پیگیری بار با ما تماس بگیرید.

تماس با کارخانه

بازار فروش نایلون

روزانه میلیون‌ها پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد میوه فروشی ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، لباس فروشی‌ها و دیگر صنف هایی که در عرصه خرید و فروش فعال هستند به نایلون وابسته هستند به همین علت برای شناسایی مشتریان ویژه آن و بازار هدف با مشکل روبرو نخواهید شد، تنها مسئله ای که وجود دارد رقبای بسیاری هستند که وارد این بازار شده اند ولی باز هم جای نگرانی نیست چرا که شما می توانید در این میان برای معرفی محصول خود و شناسایی متقاضیان آن از سیستم های بازاریابی به روز استفاده کنید؛

یعنی به صورت مجازی و حضوری نایلون‌های خود را به افراد معرفی کنید همچنین با استخدام کارشناسان فروش این موضوع به نتیجه ی مطلوب تری نیز خواهد رسید. این نکته را هم فراموش نکنید که امروزه با اینترنتی شدن اکثر مشاغل شما نیز باید فروش اینترنتی را در برنامه های خود داشته باشید تا جذب مشتری از فضای مجازی هم صورت گیرد.

 

صادرات نایلون به کشورهای خارجی

صادرات نایلون می تواند یکی از پرسود ترین راه ها برای افزایش درآمد شما باشد البته در نظر داشته باشید که فقط در صورت داشتن کیفیت بالا قادر به صادر کردن نایلون های خود خواهید بود کشورهایی همانند ترکمنستان، عراق، افغانستان، ترکیه، آذربايجان، امارات متحده عربی، ارمنستان، روسیه، قزاقستان، اوکراین، گرجستان، اسپانیا و آلمان جزء کشورهایی هستند که می‌توان به آن‌ها نایلون صادر کرد.

نظرات شما

هنوز کامنتی ثبت نشده است.

نیاز به نایلون دارید؟
یا میخواهید استعلام قیمت بگیرید؟

جهت درخواست استعلام قیمت از هرگونه از نایلون های تولید شده توسط آرمان نوین پلاستیک پارت، با ما تماس بگیرید.

درخواست استعلام قیمت