نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ حرارتی تهران

نایلون شیرینگ نوعی نایلون است که جهت محافظت هرچه بهتر کالا مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون شیرینگ حرارتی که در معرض حرارت مستقیم دستگاه شیرینگ پک قرار می گیرد و بر اثر حرارت قابلیت جمع شدگی دارد که این ویژگی باعث می شود که محصول مورد نظر به طور کامل و از همه ی جوانب ( اطراف ) تحت فشردگی نایلون شیرینگ قرار گیرد.

علاوه بر منظم نمودن محصولات در جابجایی و حمل و نقل کالاها نیز سهولت ایجاد می کند.

 

نایلون شیرینگ روده ای

نایلون شیرینگ روده ای نیز نوعی از نایلون شیرینگ حرارتی است. این نایلون نیز به وسیله ی حرارت  160 الی 210 درجه ی سانتی گراد جمع شده و بر روی محصول مورد نظر می نشیند.
روش کار با رول های روده ای نیز بسیار آسان است برای بسته بندی کالای مورد نظر با استفاده از نایلون شیرینگ روده ای میتوانیم از دستگاه شیرینگ پک و یا سشوار صنعتی استفاد کرد که در فیلم شیرینگ، به دور کالای مورد نظر جمع شده و فرم آن را می گیرد.

توجه داشته باشید هنگام بسته بندی اندازه ی شیرینگ روده ای بزرگتر از جسم باشد چرا که بر اثر حرارت و جمع شدگی نایلون شیرینگ سایز نایلون به مقدار یک سوم نسبت به سایز اولیه کاهش می یابد.

جهت سفارش هرگونه نایلون با چاپ دورنگ در کلیه ابعاد، استعلام قیمت و یا پیگیری بار با ما تماس بگیرید.

تماس با کارخانه

خرید اینترنتی نایلون شیرینگ

 

خرید اینترنتی نایلون شیرینگ

برای سهولت در کار شما مشتریان عزیز مجموعه آرمان نوین پلاستیک پارت خرید اینترنتی نایلون شیرینگ را برای شما امکان پذیر کرده است؛ همچنین امکان بازدید و خرید حضوری از این شرکت برای شما عزیزان فراهم است برای خرید نایلون شیرینگ حرارتی و انواع دیگر نایلون می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

 

مشخصات نایلون شیرینگ

اولین مورد شفافیت فیلم شیرینگ است، نایلون شیرینگ ها به دلیل شفافیتی که دارند می توانند محصولات بسته بندی را به خوبی به نمایش بگذارند و هیچ محدودیتی برای مشاهده محصول ایجاد نمی کنند در نتیجه محصول بسته بندی شده، به خوبی نمایان و قابل مشاهده است.

مورد دوم اینکه این نایلون ها مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و پارگی دارند و به راحتی پاره نمی شوند مگر آنکه اشیا نوک تیز به آنها برخورد کند. مقاومت کششی نایلون شیرینگ مناسب با کیفیت و ضخامت نایلون ها دارد و قطعا نایلون شیرینگ های ضخیم نسبت به نایلون شیرینگ های نازک مقاومت کششی بیشتری دارند.

 

قیمت هر کیلو نایلون شیرینگ

 

انواع روش شیرینگ

نحوه شیرینگ محصولات به وسیله نایلون شیرینگ حرارتی بسته به نوع محصول باید از دستگاه مخصوص استفاده شود در بعضی از محصولات مانند: بطری نوشابه، آب معدنی و دارویی از دستگاه شیرینگ کننده یا ( دستگاه شیرینگ پک)استفاده می شود که دارای تونل حرارتی می باشد.

در برخی از محصولات دیگر از مشعل ها و در برخی دیگر از سشوارهای صنعتی برای شیرینگ کردن محصولات به وسیله ی نایلون شیرینگ استفاده می شود.

جهت سفارش هرگونه نایلون با چاپ دورنگ در کلیه ابعاد، استعلام قیمت و یا پیگیری بار با ما تماس بگیرید.

تماس با کارخانه

قیمت فروش نایلون شیرینگ حرارتی

با توجه به متغیر بودن قیمت روز مواد اولیه و همچنین نوع نایلون بر اساس درجه، ضخامت، سایز و اندازه ی رول نایلون و نوع سفارشات شما عزیزان قیمت نایلون شیرینگ بیان نشده در کل فروش نایلون شیرینگ به صورت کیلویی محاسبه می شود. شما مشتریان برای استعلام قیمت هر کیلو نایلون شیرینگ با کارشناسان فروش مجموعه آرمان نوین پلاستیک پارت تماس بگیرید و از قیمت شیرینگ مطلع شوید.

 

خرید نایلون شیرینگ تهران

 

خرید نایلون شیرینگ حرارتی تهران

شرکت آرمان نوین پلاستیک پارت با بیش از دو دهه فعالیت درخشان در زمینه ی تولید انواع نایلون شیرینگ، نایلون استرچ پالت، نایلون چسبدار، نایلون کشاورزی و… است شما عزیزان می توانید نایلون شیرینگ حرارتی و انواع دیگر نایلون مد نظر خود را بدون هیچ محدودیت رنگی و با قابلیت چاپ نام برند، طرح و دیگر مشخصات بر روی نایلون شیرینگ، به صورت مستقیم و بدون واسطه و قیمت مناسب سفارش دهید.

 

نایلون شیرینگ روده ای

 

کاربرد نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ در صنایع زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • در شرکت داروسازی جهت شیرینگ دارو
  • در صنایع تولید کننده نوشیدنی جهت شیرینگ آب معدنی، انواع نوشابه، دلستر و رانی
  • در شرکت های الکترونیک جهت شیرینگ برخی از قطعات خاص الکترونیکی مورد استفاده قرار میگیرد

جهت سفارش هرگونه نایلون با چاپ دورنگ در کلیه ابعاد، استعلام قیمت و یا پیگیری بار با ما تماس بگیرید.

تماس با کارخانه

نظرات شما

خسروخسرو

با سلام شما نایلون روده ای هم تولید میکنید؟

پاسخ مدیر سایتپاسخ مدیر سایت

درود بر شما! بله بر اساس سفارش مشتری تولید میکنیم. لطفا با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 02156391595 | 09122863542

احمدیاحمدی

سلام وقت بخیر قیمت نایلون شیرینگ حرارتی رو می خواستم متری چند

پاسخ مدیر سایتپاسخ مدیر سایت

درود بر شما نایلون شیرینگ حرارتی کیلویی حساب میشه، برای اطلاع از قیمت نایلون شیرینگ تماس بگیرید.

باویباوی

سلام الان با ثابت کارخونه تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود

پاسخ مدیر سایتپاسخ مدیر سایت

درود بر شما وقت بخیر، در صورتی که کارخانه کسی پاسخگو نبود میتوانید با شماره همراه 09122863542 تماس بگیرید.

محمد رضاییمحمد رضایی

مواد اولیه نایلون شیرینگ هم برای فروش دارید

پاسخ مدیر سایتپاسخ مدیر سایت

درود بر شما، خیر.

نیاز به نایلون دارید؟
یا میخواهید استعلام قیمت بگیرید؟

جهت درخواست استعلام قیمت از هرگونه از نایلون های تولید شده توسط آرمان نوین پلاستیک پارت، با ما تماس بگیرید.

درخواست استعلام قیمت