پلاستیک حبابدار برای بسته بندی

نایلون ها شکل ظاهری متفاوتی نسبت به یک دیگر دارند، سطح حباب دار و برجسته نایلون حبابدار متمایز کننده آن با سایر پلاستیک ها است و با وجود این ساختار و ظاهر است که این محصول اثربخشی و نقش خود را در مراقبت از انواع کالا ها نظیر محصولات چوبی ایفا می کند.

 

مرکز فروش نایلون حباب دار

امروزه کیفیت از مهم ترین ملاک های خریداران به شمار می رود در نتیجه تولید کنندگان در راستای جلب اعتماد و رضایت مشتری در تلاش اند که محصولاتی با دوام و با کیفیت ارائه دهند.

مجموعه آرمان نوین پلاستیک پارت یکی از مراکز فروش و تولید انواع نایلون نظیر نایلون حبابدار، شیرینگ، استرچ و… بوده و محصولات خود را با بهترین متریال در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. چنان چه نیازی به محصولاتی از این دست دارید، با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید، کارشناسان ما آماده ی ارائه ی مشاوره در این زمینه به شما عزیزان می باشند.

 

دلایل مناسب بودن نایلون حبابدار جهت بسته بندی

با گذشت زمان طریقه بسته بندی دستخوش تغییرات بسیاری گشته و ابزارها و دستگاه های متنوعی  برای این منظور ابداع شده است. پلاستیک حباب دار بسته بندی یکی از ابزارها در این زمینه می باشد که این عمل را به طور بهینه و با هزینه ی مناسب میسر می سازد، به همین علت بسیار مورد توجه بوده و میزان کاربری بالایی دارد.

دلایلی که سبب به کارگیری و رواج این محصول در صنعت بسته بندی شده است را می توان اینگونه شرح داد که:

  1. نایلون حبابدار ضمن بسته بندی ظاهری محصول، از نفوذ رطوبت به داخل آن نیز جلوگیری می کند، که این امر موجب می شود محصولات بسته بندی شده را در هر آب و هوایی مانند مناطق مرطوب نیز نگهداری و انبار کرد.
  2. این نایلون به لطف ساختار خوبی که دارد از نفوذ نور شدید به کالا نیز جلوگیری کرده و مانع از رنگ پریدگی، تغییر کیفیت و ظاهر آن می شود.
  3. این محصول به صورت یک عایق خوب در برابر نفوذ غبار و عوامل چربی زا عمل می کند.
  4. نکته مهم تری که وجود دارد این است که با وجود این نایلون محصولات در طی پروسه حمل و جا به جایی از  صدمات و ضربات احتمالی در امان خواهند ماند.

 

نایلون اسباب کشی

 

بسته بندی محصولات چوبی با نایلون حبابدار

 محصولات چوبی شامل میز، کالای خواب، انواع مبلمان، نیمکت، صندلی، اکسسوری ها، آویز های چوبی و… می شود که پس از تولید در کارگاه ها به مراکز فروش انتقال داده می شوند یا حین اسباب کشی از مکانی به مکان دیگر منتقل می شوند. یکی از مهم ترین بخش فرآیند حمل و جا به جایی این موارد انتخاب صحیح روش بسته بندی می باشد، زیرا بسته بندی این دست از کالا ها به علت ظرافت و حساسیتی که نسبت به ضربه و خط خش دارند، مستلزم وسواس و توجه بیشتری است.

نایلون حباب دار برای بسته بندی یکی از گزینه های مناسب جهت این کار می باشد زیرا علاوه بر کیفیت و استحکامی که دارد، کاربرد ضربه گیری آن موجب مصونیت این محصولات در مسیر حمل می شود، لذا انواع  محصولات چوبی را می توان توسط این نایلون به خوبی پوشانده و ایمنی و امنیت آن ها را در برابر خط و خش، ضربه و فشار تضمین کرد.

با این حساب شما می توانید به این نایلون اطمینان کرده و بسته بندی محصولات خود را بدون نگرانی از آسیب به آن بسپارید زیرا این نایلون نقش ضربه گیری خود را به نحو احسن تا زمان باز شدن بسته بندی ایفا می کند.

 

کدام نوع  نایلون حباب دار برای بسته بندی محصولات چوبی مناسب تر است

این نایلون انواع مختلفی دارد به عنوان مثال می توان به نایلون حبابدار ریز و درشت اشاره کرد، اما پرسش اصلی اینجاست که کدام یک از این موارد انتخاب مناسب تری برای بسته بندی کالاهای چوبی که اغلب اندازه ی بزرگی دارند می باشد؟ پاسخ این پرسش  نایلون حباب دار درشت می باشد.

هر کدام از انواع نایلون های درشت و ریز، با اهداف مشخصی تولید و عرضه می گردند. نایلون های حباب دار درشت  دارای حباب های بزرگتری هستند و از این رو برای بسته بندی کالا هایی با ابعاد و اندازه ی  بزرگ، مناسب خواهند بود  به عنوان مثال محصولاتی نظیر تخت خواب، مبلمان و… را با این نایلون  بسته بندی می کنند، البته کالاهای چوبی کوچکتر را به علت اندازه شان می توان با نایلون حبابدار ریز هم بسته بندی کرد.

 

نایلون حبابدار دو بعدی و سه بعدی برای بسته بندی محصولات چوبی

این نایلون علاوه بر نمونه های درشت و ریز شامل مدل های دیگری نیز می گردد. نایلون های 2 بعدی و 3 بعدی، از انواع دیگر این محصول محسوب می شوند. کاربرد این نوع از این نایلون ها برای محصولات چوبی به شرح زیر می باشد:

  • نایلون حبابدار 2 بعدی جهت بسته بندی دسته ای از محصولات چوبی که ابعاد و سایز چندان بزرگی ندارند، مورد استفاده قرار می گیرد، محصولاتی همانند قاب های عکس چوبی توسط نایلون 2 بعدی پوشانده می شوند.
  • از نایلون حبابدار 3 بعدی برای بسته بندی کالاهایی با فرم و ابعاد مکعبی و در اندازه ی بزرگ استفاده می کنند. محصولاتی همانند پارتیشن های چوبی، کتابخانه، درب چوبی، کمد و… با این نوع از نایلون حباب دار بسته بندی می شوند.

 

نایلون بسته بندی محصولات چوبی

 

نحوه استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی 

شاید تا کنون چگونگی استفاده از این نایلون را نمی دانستید در این بخش سعی داریم نحوه استفاده و عملکرد آن در اسباب کشی و حمل و نقل را برای شما شرح دهیم.

در ابتدا باید این نکته را در نظر بگیرید که قسمت حبابدار نایلون باید به سمت داخل و قسمت مسطح آن، به سمت بیرون باشد. جنس پلاستیک قسمت مسطح بادوام تر بوده و می تواند در مقابل صدمات خارجی محافظت بیشتری فراهم کند پس حتما باید به سمت بیرون باشد. 

نایلون را به طور کامل دور تا دور وسیله مورد نظر جهت بسته بندی بپیچید به طوری که کاملا مطمئن شوید که جای خالی باقی نمانده و حباب ها کاملا از وارد شدن فشار و ضربه خارجی به محصول جلوگیری  می کنند. این حباب ها علاوه بر ضربه گیری به ثابت نگه داشتن محصول شما نیز کمک می کنند. در انتها پس از کاور کامل، با استفاده از چسب بسته بندی را فیکس کنید.

نایلون های حباب دار به صورت کیسه نیز دوخته می شوند و شما می توانید از انواع کیسه ای این نایلون برای اشیا کوچک استفاده کنید. جهت اطلاعات بیشتر با آرمان نوین پلاستیک پارت در تماس باشید.

همان طور که گفته شد این نایلون که از حباب های یک دست و بسیاری ساخته شده است می تواند از مقدار فشارهایی که   به کالا وارد می شود بکاهد و آسیب های ناشی از آن را به حداقل برساند.

این آسیب ها می توانند عمقی و یا سطحی باشند. اگر آسیب ها از نوع سطحی باشند، ممکن است راهی برای رفع  آن ها باشد، اما آسیب های عمقی وارده را به هیچ عنوان نمی توان جبران کرد. در نتیجه کیفیت و ارزش محصولات دچار افت شده و چه بسا که قابل استفاده هم نخواهند بود و شما دچار ضرر شوید. پس انتخاب نایلون حبابدار جهت این کار بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. 

با توجه به این مقاله شما از این پس می توانید با خیالی آسوده، لوازم چوبی خود را جا به جا کرده و اسباب کشی را با مطمئن ترین روش به سرانجام برسانید. این نایلون در مواقع اسباب کشی به کمک شما آمده و از افتادن کوچک ترین خط و خشی روی محصولات شما جلوگیری می کند، حتی اگر آن ها از ارتفاع افتاده و با زمین یا اشیا دیگر برخورد کنند با وجود این نایلون، آسیبی نخواهند دید.

نظرات شما

میترامیترا

سلام نایلون حبابدار برای اسباب کشی میخواستم دارید؟

پاسخ مدیر سایتپاسخ مدیر سایت

درود بر شما، فروش نایلون ها فقط به صورت عمده هست.

نیاز به نایلون دارید؟
یا میخواهید استعلام قیمت بگیرید؟

جهت درخواست استعلام قیمت از هرگونه از نایلون های تولید شده توسط آرمان نوین پلاستیک پارت، با ما تماس بگیرید.

درخواست استعلام قیمت