فیلم 3 لایه کشاورزی

فیلم یا همان نایلون سه لایه کشاورزی در صنعت کشاورزی یکی از پرکاربرد ترین نایلون ها می باشد. با تولید نایلون های چند لایه از جمله فیلم های سه لایه، فیلم دو لایه و پنج لایه کشاورزان توانستند محصولات بیشتری تولید کنند و به صرفه اقتصادی خوب قابل توجه و خوبی برسند.

در این مقاله قصد داریم شما را با فیلم سه لایه کشاورزی آشنا سازیم و به ویژگی ها و کاربرد های فیلم سه لایه کشاورزی و انواع آن بپردازیم پس با ما همراه باشید.

 

فیلم سه لایه کشاورزی چیست

نایلون چند لایه کشاورزی از آن دسته نایلون هایی است که به صورت چند لایه تولید می شوند این محصول به شدت مورد توجه کشاورزان قرار گرفته و آن ها توانسته اند محصولات بیشتری تولید کنند.

این نایلون ها با مواد اولیه مناسب می توانند مدت زمان زیادی عمر کنند و نکته قابل توجهی که می توان به آن اشاره کرد فیلم سه لایه کشاورزی بر روی کیفیت و افزایش محصولات زارعی نیز تاثیر می گذارد. فیلم سه لایه کشاورزی یکی از انتخاب های کاربردی در صنعت کشاورزی به شمار می رود که علاوه بر ویژگی هایی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

میخواهید از کیفیت اطمینان داشته باشید؟ برای دریافت رول نایلون جهت تست در ابعاد مختلف با شرکت آرمان نوین پلاستیک پارت تماس بگیرید.

تماس با کارخانه

قیمت نایلون کشاورزی

 

انواع نایلون کشاورزی

نوع نایلون کشاورزی بسته به مقصد استفاده و نحوه استفاده تقسیم بندی می‌شود. برخی از انواع نایلون کشاورزی عبارتند از:

نایلون‌ کشاورزی عریض ضخیم (مانند نایلون 600)
نایلون‌ کشاورزی تونلی متوسط ​​(مانند نایلون 400)
نایلون‌ کشاورزی نازک (مانند نایلون 200)
نایلون‌های پلیتون (مانند نایلون 100)
نایلون‌های تافته یا تیترال کشاورزی
نایلون پلی اتیلن ضربه پذیر
 نایلون‌های محکم و مقاوم در برابزر مواد شیمیایی

هر یک از این نوع نایلون ها ویژگی ها و کاربردهای مختلفی دارند، مانند مقاومت در برابر تماس با مواد شیمیایی، حفاظت در برابر آفت‌ها و علف های هرز و مقاومت در برابر آب و هوای سخت. همچنین نایلون‌های کشاورزی می‌توانند برای پوشش گلخانه‌ها، پوشش خاک، پنجره‌های پلاستیکی، سختی وبازده گلخانه و غیره استفاده شوند.

 

کاربرد فیلم سه لایه کشاورزی

کاربرد رول نایلون چند لایه کشاورزی اکثرا برای  بسته بندی و نگهداری مورد هایی که در قسمت پایین به آن اشاره کردیم استفاده می شود.

  • مواد غذایی
  • محصولات کشاورزی
  • تجهیزات، مواد شیمیایی
  • کالاهای پزشکی
  • مصارف عمومی
  • محصولات صنایع پتروشیمی
  • کودهای شیمیایی

 

خرید انواع نایلون کشاورزی

 

ویژگی فیلم سه لایه کشاورزی

یکی از ویژگی های نایلون چند لایه کشاورزی که کاربرد بسیار خوبی دارد گزینه مناسبی برای رشد و نگهداری از محصولات هستند. کشاورزان با صرف کردن هزینه کم می توانند گیاهان بیشتری برداشت کنن پس در نتیجه استفاده از این نایلون ها برایشان به صرفه است.

  1. طول عمر بالا
  2. دوخت پذیری مناسب
  3. قابلیت چاپ پذیری
  4. مقاوم در برابر پارگی
  5. مقاوم در برابر نفوذ آب و هوا
  6. مقاومت بالا در برابر کشش

 

مزایای فیلم سه لایه کشاورزی

  • محافظت از گیاهان در برابر عوامل خارجی
  • عمر طولانی مدت
  • مقاومت بالا
  • تاثیر بر روی کیفیت و افزایش محصولات زراعی
  • با گذشت زمان دچار پوسیدگی نمی شوند

نایلون کشاورزی ساخته شده از مواد اولیه مرغوب است که می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد. استفاده از این نوع فیلم در گلخانه، از گیاهان در برابر عوامل خارجی مانند سیل، طوفان، آفات و غیره محافظت می کند. فویل سه لایه نیز در افزایش کیفیت و کارایی موثر است.

از این فیلم می توان برای ساخت سدهایی موقت برای مصارف کشاورزی استفاده کرد. نایلون های سه لایه کشاورزی به دلیل لایه بندی بودن از مقاومت بالایی برخوردار بوده و پس از مدت ها پوسیده نمی شوند، بنابراین روند رشد گیاهان تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

علاوه بر تمامی مزیت های ذکر شده قیمت مناسب این فیلم کشاورزان زیادی را به سمت استفاده از آن سوق داده است.

 

فروش نایلون کشاورزی

 

خرید مستقیم نایلون از کارخانه

شرکت آرمان نوین پلاستیک پارت تولید کننده انواع نایلون به صورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه و البته قیمت بسیار مناسب است برای استعلام قیمت نایلون با ما تماس بگیرید.

 

تفاوت فیلم سه لایه کشاورزی با فیلم دولایه

همانطور که از اسم آنها مشخص است هر چه تعداد لایه های فیلم بیشتر باشد مقاومت و استحکام آن قطعا بیشتر بیشتر پس فیلم سه لایه کشاورزی نسبت به فیلم کشاورزی دو لایه کشاورزی ضخامت بالاتر و مقاومت بیشتری دارد که همین مورد باعث می شود در برابر عوامل خارجی  عمر طولانی تری داشته باشد.

نایلون چند لایه کشاورزی جذب نور بهتری نسبت به فیلم دو لایه کشاورزی دارد که باعث رشد بهتر گیاهان می شود.

 

تفاوت فیلم سه لایه کشاورزی با فیلم پنج لایه

همانطور که در مطلب تفاوت فیلم سه لایه کشاورزی با فیلم دولایه به آن اشاره کردیم درسته که هر چقدر تعداد لایه فیلم بیشتر باشد ضخامت و مقاومت آن بیشتر می شود ولی از شفافیت آن نیز کم می شود بنابراین فیلم سه لایه کشاورزی شفافیت بیشتری نسبت به فیلم پنج لایه دارد.

فیلم پنج لایه با مقاومت بالا و ضخامتی که دارد برای محصولاتی استفاده می شود که نیاز به مقاومت بیشتری دارند

همانطور که کشاورزان به نور کافی برای رشد گیاهان خود نیازمند هستند پس فیلم سه لایه کشاورزی می تواند بهترین گزینه برای آنها باشد چون هم از شفافیت بالایی نسب به فیلم پنج لایه برخوردار است هم از نظر اقتصادی برای آنها به صرفه است.

 

قیمت فیلم سه لایه کشاورزی

شرکت آرمان نوین پلاستیک پارت معتبرترین تولید کننده انواع نایلون است که فیلم سه لایه کشاورزی را نیز می تواند در میان محصولات خود ارائه کند و شما آن را به راحتی تهیه کنید. تیم ما مفتخر است که محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به دست مشتری رسانده و رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

شما میتوانید برای خرید فیلم سه لایه کشاورزی و اطلاع از قیمت فیلم سه لایه کشاورزی یا محصولات دیگر از طریق صفحه تماس با ما، با مشاوره های ما برای خرید محصولات شرکت آرمان نوین پلاست ارتباط برقرار کنید.

نظرات شما

فاطمه قاسمیفاطمه قاسمی

فرق فیلم ۳ لایه کشاورزی با نایلون کشاورزی چیه؟

پاسخ مدیر سایتپاسخ مدیر سایت

تفاوتشون در تعداد لایه هاست. فیلم سه لایه در اصل همون نایلون کشاورزی بوده که دارای سه لایه هست، همچنین به علت سه لایه بودن وزن و ضخامت بیشتری نسبت به نایلون کشاورزی تک لا دارد.

سپهرسپهر

موفق باشید

پاسخ مدیر سایتپاسخ مدیر سایت

پیروز باشید.

عابد محرمیعابد محرمی

با سلام اگر بخوام نایلون کشاورزی چندلایه به صورت 4 لایه و 5 لایه تو تیتراژ بالا سفارش بدم میتونید برام تولید کنید؟

پاسخ مدیر سایتپاسخ مدیر سایت

درود بر شما وقت بخیر، بله امکان تولید هست برای ثبت سفارش با شماره های کارخانه تماس بگیرید.

نیاز به نایلون دارید؟
یا میخواهید استعلام قیمت بگیرید؟

جهت درخواست استعلام قیمت از هرگونه از نایلون های تولید شده توسط آرمان نوین پلاستیک پارت، با ما تماس بگیرید.

درخواست استعلام قیمت